Marketingový plánMarketingový plán je súčasťou podnikateľského plánu. Podporte svoj marketingový plán analýzami z rôznych zdrojov. Začnite analýzou prostredia, v ktorom sa nachádza váš výrobok alebo služba. Aké sú trendy na trhu? Aký je veľký trh? Zmestíte sa naň? Po čom túži váš zákazník? Potrebuje vás? Rozložte plán predaja na dobné - vyššia miera detailu vám pomôže pozrieť sa na bizins reálnejšie, napr. rozdelenie plánovaného predaja podľa regiónov, produktov, mesiacov. "Cena x počet kusov" by v pláne predaja nemalo chýbať. Zistite, koľko a za koľko predáva konkurencia. Čím očaríte zákazníka v porovnaní s konkurenciou?
|
1 Zhrnutie
2 Strategická analýza 2.1 Ekonomický vývoj 2.2 Odvetvová analýza a trendy 3 Trhová analýza 3.1 Veľkosť trhu a jeho vývoj 3.2 Konkurenčná analýza 3.3 Profil zákazníka (Trhová segmentácia) 4 Marketingový plán 4.1 Vízia a misia 4.2 Marketingová stratégia 4.3 Marketingové ciele 5 Marketingový mix 5.1 Produkt 5.2 Cena 5.3 Distribúcia 5.4 Propagácia 6 Predaj (Tržby) 6.1 Plán predaja - podľa výrobkov, regiónov, obdobia 6.2 Predpoklady plánu predaja 7 Marketingový rozpočet 8 SWOT analýza |
- Domov
- O nás
- Služby
-
Poradňa
- Kde hľadať nápady 1
- Kde hľadať nápady 2
- Základné pravidlá
- Ako začať písať podnikateľský plán
- Vstupné informácie
- Štruktúra podnikateľského plánu
- Aké chyby nerobiť pri písani podnikateľského plánu
- Čitateľný podnikateľský plán
- Finančný plán
- Marketingový plán - osnova
- Investovanie >
- Rady a úvahy >
- E-book
- Referencie
- Partneri
- Kontakt